lördag 15 mars 2008

Tonårsfinnar, demens och bärs!

Fredag kväll. Vad gör man?
Hmmm....
Klämmer finnar(tonår på nytt YES!).
Irriterar mig över min glömska(åldern tar ut sin rätt...för tidigt NEEEEEEJJJJ!)
Dricker bärs(efter en så domnade läpparna bort HJÄLP!)
Och vid midnatt så sitter man vid datorn och bloggar(Suck!)
Jag och min klippa skulle till Kalix och bowla...Jätte kul...om en viss Sussi skulle
komma ihåg att ringa och boka bana(demens!!!)
Börjar bli något rastlös...måste hitta på nåt kul NU!
Kära grannen ska ut och resa...grön av avunsjuka är man ju. Jag vill oxå.
Vi hade ju stora planer att åka nu i April men den härliga planen sprack.
Om en av vännenrna inte kan följa då...ja-a, då åker man inte. Men nu har vi
stora planer på en höstresa. YES!!!
Nu sak jag göra något vettigt. Ladda ner lite bra musik i min I-Pod.
(som sagt lättroad är man ju).

Inga kommentarer: