söndag 20 september 2009

Bara lite "goja"

Fy för denna bloggtorka...Fyyy!
Nåja. Mitt impulsköp då...Jodå, jag är hur nöjd som helst.
Har en massa roliga "program " som jag försökt bekanta
mig med. Tracking t.e.x,hur bra som helst när man är
ute och motionerar. Bara att starta Tracking så får man
tid, längd och kalorier...det där sista är jag inte så värst
intresserad av men hur fort man går och hur långt, det
är roligt att veta. Det är nästan så man blir taggad att
promenera oftare och snabbare. Jopp...min grej helt
klart. Men med min vanliga tur så blir jag ju sjuk när
jag kommer igång med promenaderna. Suck.
Det ligger en förbannelse över mig!!

Sitter och drömmer om en utlandsresa. Alla(ja, nästan
alla) på jobbet har varit, eller är på väg, på en härlig
utlandsresa. Gissa om man är avis...Jag vill oxå!!

Just nu sitter jag och småtittar på Kommissarien och
havet. kan inte säga att jag tycker den är bra. Orkar inte
med filmer som är dubbade...och dåligt dessutom.
jahapp då märkte ni kanske att det blev tomt i hjärnkon-
toret...Började ju skriva en massa skit.
Så hej hopp...soova.

Inga kommentarer: