onsdag 14 oktober 2009

Lite höstaktiviteter!

10/10 -09 blev min lilla gubbe 10 år!!!
Lill gumman gjorde en present åt honom!



Lill gubben "håller" hårt i presenten!



Yammi med leverpastej, skinka och bacon!



29 september fyllde systeryster hela 40 år!
Vi, hela familjen, åkte upp till Kiruna och
överraskade henne. Hon hade ingen som helst
tanke på att vi skulle komma upp. jag hade ju
fintat henne med jobb och frissa besök. He he!
Och överraskad blev hon. Jag älskar sånt!
När vi väl var uppe så åkte vi till Nikkaluokta.
Ville visa gumman och Hans "mina" smultron-
ställen i Kiruna.




Kapellet i Nikkaluokta med Kebnemassivet
i bakgrunden.



Eve, systeryster och jag poserar så snyggt:)



Min underbara, söta gumma i profil..."Vargtanden"
i bakgrunden.



Mina små gullepluttar...en lite hårigare än den andra.



Lill gumman är pricis som mamma...ålskar att
vara ute i naturen och strosa. För nån vecka sedan
åkte vi till skolskogen och rastade jyckebycken.
Linn njöt för fulla muggar. Själv hade man tagit på sig
alldeles för lite kläder...brrr..Det blåste ganska hårda
och kalla vindar.



Underbara färger...men vi saknade blåbären.





Busjycken/skogsavverkaren var i farten igen!





Gumman hittade några blåbär som hon snabbt käkade
upp.














Inga kommentarer: