onsdag 20 januari 2010

Friskis & Svettis

Kan ni fatta...här har man gått o blivit en riktig hurtigbulle!!
Har äntligen fått fingrarna ur arslet o börjar styrketräna.
Jag var faktiskt så illa tvungen...pga abstinens. Men lika bra
var väl det... hehehe. Har ju tänk och tänkt men måste säga
att det är otroligt skönt att träna.
Promenera har jag ju gkort så länge jag ägt en jyckebycke
men med trevligt sällskap är det ju ännu bättre. Promenaderna
har en tendens att bli BETYDLIGT längre när man surrar....för
man "glömmer bort" sig och bara går o går o går.....

Snusfri är man fortfarande. sjukt bra!

Annars då...njaaa...inge speciellt. Man jobbar på som vanligt.
Den 29 jan...en fredag ska vi, arbetskollegor, gå på After Work.
Ska bli så trevligt att sätta sig ner och äte god mat och surra
en massa. Wiii!!
Just de...Wii...har ju lånat Zelda av Johan. Det bästa spelet på
länge!! Kan nästan inte sluta när jag börjar....så jäkla roligt!!
Resume...träning och snusfri...eller träning håller mig snusfri!

2 kommentarer:

MorsanBaloo sa...

Beach 2010 here we come! ;)

Du är superduperduktig som är snusfri!

Nadja sa...

Hörru din friskus, uppdatera mera!