torsdag 16 september 2010

Tystnaden...........

Sitter här och lyssnar.....så tyst det är!
Lill gubben suckar. Han ligger här brevid mig på soffan och
sover....eller låtsas sova och tycker han att matte är väldigt
trög(som inte fattar att man vill ut). Tv är avstängd...datorn
surrar...och nu låter kylen/frysen som ett tröskverk...men
annars är det sååå tyst. Och det är bara att vänja sig! För
varannan vecka kommer det att vara så här tyst...och om jag
inte skaffar mig internetabonemang snart...så lär inte datorn
surra heller.

Huset ser ut som ta mig fan....som att Fan vart hit och slängt
in en bomb! Nu vill jag får ordning o reda i mit hem!!
Måste åka och handla hem lite möbler från IKEA. Jag tror
jag vet vad jag vill ha...måste bara planera lite först :)

Vill avsluta detta inlägg med....JAG LÄNGTAR!!

:D

1 kommentar:

MorsanBaloo sa...

Åhå, två nya inlägg! :)
Ser fram emot att läsa ett nytt varje dag. *hihi*