måndag 24 januari 2011

Snow...snow....snow!!

Jag gillar vinter och jag gillar snö.
Jag gillar snowboard och jag gillar skoter.
Jag gillar att skotta snö....
MEN INTE VARJE DAG!!
Nu är jag något less på snöandet....
speciellt när man måste skotta gården själv!
Varje dag...typ!
Idag fick jag nog o tog hit en traktor. Så nu
är gården skottad...ordentligt!!

Idag har jag suttit och planerat...eller försökt
planera vad jag ska göra i framtiden. Hur?
Var? När?
Det är svårt! Vad vill man här i livet?
Just nu har jag ingen aning. Och jag har inga
stora planer heller...än! ;)
Jag ska fundera...stå här vid vägskälet och
fundera ett tag. Sen får vi se åt vilket håll det
bär av :D
Usch vad mycket goja det blev.

2011...smaka på det! För mig smakar det....
skit. Året har börjat på värsta sätt. Nåja...
kan bara bli bättre. :D

God fortsättning iaf....kram

Inga kommentarer: