lördag 31 maj 2008

Äntligen lite värme!

I går var det fimafest...trevligt...för dom som var där.
Jag och Klippan hade planerat att jag skulle sova hos
henne. Vi skulle på festen och ha roligt men...det vill sig
inte.
På onsdagen blev Lill gumman magsjuk. Stackarn. Och
jag vart förste hinkhållare. Jätte trevligt(ööörrkk).
Natten mot fredagen fick jag helvetes-magsjukan. Fy
fan, säger jag bara. Det värsta jag varit med om(säger
man alltid när man haft magsjuka). Sprang nog 20 mil
den natten....mellan toan och soffan.
Alltså...det blidde inge fest för mig. Och det där med
"sova i stan" vill sig absolut inte.
Har varit hemma från jobbet idag. Vågade inte gå mer
än 10 meter från en toa. Imorgon ska jag tillbaka till
"blåa byggnaden". Usch.

Förra vecka satt jag framför tv'n och stor bölade.
Kollade en dokumentär om kamphundar. Det värsta
jag sett. Dom visade filmklipp från hundslagsmål.
Mitt hjärta blödde(och blöder än).
Ta alla som håller på med sånt och spärra in dom i
en liten, mörk, smutsig håla och kasta bort nyckeln.
Jag blir bara så jävla arg!!!!!!!!!!

Nu har äntligen värmen kommit(fasar för sommaren).
Än så länge är det inte för varmt och man slipper myggen
och knotten.
Nu ska jag vara sommar-pessimist.
Vill inte ha mer än 25 grader. Blir det varmare så hjälper
det inte att klä av sig...man blir ändå äckligt klibbig.
Okej...det är ganska skönt med sommar(längtar lite efter
vintern).

Inga kommentarer: