måndag 11 maj 2009

Stora projekt

Förra torsdagen fick jag enormt med energi. Solen sken och
det var hyfsat varmt ute. Trots att jag stigit upp strax efter
3 och jobbat till 10, var jag pigg som en mört.
Jag och gumman gick ut på gården och njöt av värmen.
Nu när snön tinat så kom min fula blombänk fram...fyyyy!
Fram med spaden och järnspettet och bort med skiten...
trodde jag. Hur jag än hängde och klängde på spettet så fick
jag inte lös eländet. Irriterad som fan(eftersom jag inte klarad
det själv) rusade jag in och tvingade sambon ut på gården.
Med hans hjälp så fick vi bort fanskapet...wohooo.
Nu e det bara resten kvar.
Hela gården vill man ju göra om...bort med alla jobbiga buskar,
träd och blommor.



Barn arbete igen...snart kommer väl socialen.


Min lilla goa gumma....riktigt duktig i trädgården:)

Blombänken är borta....YES...äntligen!

Fika på gården och gumman fick en bästis...direkt.

Var till tandläkarn...vad tycker ni? Snyggt va!

1 kommentar:

Anonym sa...

mohaha... nice efter tandis besöket!
//Veronica