tisdag 5 maj 2009

Vårtrötthet eller bara slö...

Snacka om att drabbas av värsta sortens trötthet.
Orken är lika med noll. De känns som om man blivit knockad
av självaste Mike Tyson....HUGA! Iofs så håller jag igång på
jobbet...eller föröker iaf. Har t.o.m börjat äta vitaminer i
hopp om att bli lite piggare och bli kvitt denna eviga förkylning.
På tal om förkylning...så vägar man ju knappt hosta på jobbet.
I alla fall inte bland kunder. "Råkade" hosta till häromdan...
gissa om kunderna blängde....Svininfluensan. Fort som attan
smet man in på kajen och hostade färdigt. Host, host!
Undrar bara varifrån "alla andra" får sin energi ifrån....???
Alla dessa aktiva hurtibullar som är ute och promenerar och
springer och....bara aktiverar sig. Jag som med nöd och näppe
orkar stiga upp från sängen. GÄÄÄÄSP.

Vendetta
Jag har bara väntat....och nu har det börjar. Hämnden.
Payback time.
Jag brukar hitta på en del bus på jobbet. Harmlösa såklart.
Mest så går jag och skrämmer folk...sååååå jädrans kul när
man lyckas. HE HE!
Men nu....nu börjar kollegorna hämnas.
För nån vecka sedan hade Solstrålen och HerrBus tejpat
igen skåpet vid säljdisken på TS. Så högt att jag inte kunde
få upp skåpet. Hmmmm...
Idag så skrämde Klippan mig så jag höll på att skita ner mig
men det kommer jag aldrig att erkänna...HA!
Men hämnden är ljuv....HIHIIIIIIIII.
Solstrålen påstår att men inte kan hämnas på en hämnd. Men
det kan man visst det....Hämndens hämnd :)
Så nu ska jag smida lite planer....på hämnd. Ha det gött, gott
folk...Mohahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Inga kommentarer: