måndag 4 oktober 2010

Höst...mörker.

Hösten är här och det är verkligen mörkt ute. Igår kväll tog jag en
promenix med hunden. Hade ju tänkt gå i skogen men det var
alldeles för mörkt. Jag glömde pannlampan hemma. Snällt fick
jag gå efter vägarna.

Idag har jag städat....och som jag städat. Tror förbanne mig att
jag skrkubbade bort lacken från parkettgolvet. Och jag har
t.o.m satt mattor. Har inte haft mattor på väldigt länge. Iofs så
släpper hunden väldigt mycket hår just nu så vi får se hur länge
mattorna får ligga kvar ;)
Linn är hos Hans denna vecka...det tar nog ett tag att vänja sig
med denna tystnad. Eller tyst o tyst...har ju spelat musik hela dan.
Och sen var ju Linn o Alma här efter skolan. Men ändå...

Att tiden går sakta...nu när man vill att tiden ska rusa så står den
still....1 december får komma NU!

Inga kommentarer: