söndag 17 oktober 2010

Lyft för sovrummet...

Äntligen är sovrummet tapetserat...
Jag blev lite wild 'n crazy när det gällde tapeter.
Det blev orientalinspirerat i sovrummet....mörkt
och mysigt ska det vara. Så nu är väggarna nougat/guld
bruna och på vissa ställen så har jag mönstrad tapet.
Samma nougatbruna med svart mönster. Jätte svårt
beskriva men det blev snyggt!!!
Min kära vän Anncha var och hjälpte. Det var första
gången för oss båda. Och jag är nöjd! :D
Ska försöka lägga in bilder...min dator bråkar så det
kommer inte att bli lätt.

Idag har jag vart hemma från jobbet. Jag hade så jädrans
ont i huvudet imorse. Det känndes som om huvudet skulle
sprängas....kabooom!! Ringde och sjukade mig, somnade
om. Vaknade några gånger, fortfarande ont i skallen.
Klockan två steg jag upp...jisses. Så länge har jag inte
sovit på år o dar!
Nå nu är huvudvärken nästan borta. SKönt. Så då blir
det jobb imorgon.

NU sova!

Inga kommentarer: