torsdag 20 december 2007

Hesa Sussi!!!



Host, host!
Idag kan man kalla mig för Fru Vääs.
Alla på jobbet skrattade åt mig när jag skulle prata.
"Tja. Hur e läget?"
"...väääs....piiffsshh...."(teckenspråk:jo tack ganska bra)
"Ha haaa..har du tappat rösten"
"...vääääässss..piffsstpp..mmm"
Som tur var så jobbade jag med rean på TS.
Slapp prata med kunderna...för dom hörde ändå inte
vad jag sa.
Idag har jag tränat rumpan. Stege upp, stege ner, stege
upp, stege ner...hela dagen, nästan. Vid fyra gav jag upp
och åkte hem. Skulle ha jobbat till sju.
Väl hemma. Lugn o ro..jippiii..trodde jag ja!
"Mamma! Mamma! Mammaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!"
Suck! Ingen vila.
Ska man ha lugn o ro ska man vara på jobbet.
Månne om man ska stanna hemma imorgon...INTE!
Klocka tio stämplar man in...om jag har röst.

Det är en pina att inte kunna prata. Så surrig som jag är.

Var till frissan igen. Nu är jag verkligen korthårig. Nästan
för kort. Hur ska jag hinna fixa håret varje morgon??
Får väl träna.

Må gott. Kram.
Sjuk...

Inga kommentarer: