måndag 31 december 2007

Gott Nytt ÅR!!!

Ännu ett år till ända...(o Mr Nagelfett,,jag menar slut inge annat)
Det här året har susat förbi med vindens fart.
Satt här och funderade hur man ska summera året....(tänk, tänk...)
Jo med ett ord:
JOBB! (Eller ska jag skriva IKEA.)
Det känns som om jag bott där...vilket jag gjort.
Inte undra på att det smakar lite skit nu. Fyy..less jobbet!
Jo, ni läste rätt. JAG är less...nu vill jag ha nya, stora utmaningar.
Hit med dom bara!

Jag hoppas bloggskrivandet oxå kommer igång. Det har verkligen varit
torrt...som fnöske.
Men det lossnar nog snart. Nu när det börjar bli ljusare, nya året börjar,
kärleken spirar...hihii(fniss). Jopp, så e det.:)
Äntligen kom det lite snö. Jihaaa!
Säger bara en sak:
Nysnö avslöjar mycket(hysteriskt fniss)

Puss puss. Och ett riktigt gott nytt år.

Inga kommentarer: