tisdag 15 januari 2008

Ledig....

Idag hade jag tänkt slappa!
Göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt.
Har inte lyckats kan jag säga.
Har redan hunnit tvätta kläder, tömma diskmaskin,
handlat, vart ute med lill gumman och gubben. Nu
tar jag en liten paus och bloggar. Sen blir det full rulle
igen. Ska städa lill gummans rum. Och det ska jag säga
är inte det lättaste. Pust!
Igår på jobbet hörde jag att fyra av mina arbetskollegor
ska åka till Thailand.
JAG VILL OXÅ!!!!!
Tyvärr så har jag inte råd att åka till just Thailand.
Men ett litet frö började gro...och den växer!
Jag och en god vän sådde fröet.
"Tänk om vi skulle åka på en liten utlandsresa?"
"Vilken strålande idé!"
"Absolut"
Så nu ska vi kika om vi hittar en billig resa till...
tjaaa...spelar egentligen ingen roll bara det finns
en härlig sandstrand, sol, värme och öl!
Nu längtar jag. Jag har ett mål:
ÅKA BORT OCH VILA UPP MIG!
Det behövs.

Inga kommentarer: