tisdag 8 januari 2008

Me, myself and I

Nyårslöften?? Någon?
Inte jag...eller?
Jo, från och med nu ska jag tänka mer på mig
själv och mina behov.
Unna mig själv nånting varje månad...nöjen,
kläder och..ja-a allt möjligt(med måtta såklart).
Måste erkänna att jag tjuvstartat. Har unnat mig
massa redan förra året.

ME, MYSELF AND I THAT'S ALL I GOT IN THE END
THAT'S WHAT I FOUND OUT
AND IT AINT NO NEED TO CRY
I TOOK A VOW THAT FROM NOW ON
I'M GON'NA BE MY OWN BEST FRIEND.

Jobbet då? Jodå, det går...bakåt. Händer inte så mycket
just nu. Fick inte tjänsten(DA på logistik) som jag sökte pga
att jag inte kan börja kl 6 varje vecka(svider).
Idag hamnade jag och kom-in Emma på Ts. Vi skulle inte
vara där men...där var vi och tog hand om REA-rester.
Vi visste inte riktigt vart vi skulle stuva alla rea grejer.
Det visste ingen annan heller.
Sagt och gjort: Vi tog egna beslut(sen får vi ta skiten ;)
Nyårsfirandet blev bröllopsfest. NAJS!!!
Majsan och Nicke var såååå fina.
T.o.m lill gumman sa att Majsan var så fin att hon inte
kände igen henne i kyrkan. Gulligt!
Sä här fina och roligt hade vi på festen(ända till tolvslaget)



Tack min frisör, sminkös, vän och granne!!!

Inga kommentarer: