söndag 27 januari 2008

Pyttsan...knacka i trä..!

Här går man och är skrockfull.
Peppar, peppar knacka i trä. och allt vad det heter.
Hjälper det.
Inte mot vinterkräksjukan iaf.
På fredag morgon började eländet. Örk,örk, örk!!!
Jag önskar inte ens värsta fienden den här magsjukan.
Fyyy!!!

Pyttsan...får man vara sjuk???
Inte i det här huset iaf. Här ska man gå ut med hunden.
Visserligen är det "min" hund men ÄNDÅ!
Fort på med kläderna, på med kopplet, öppna dörren och..
KNIIIIIIPPPPP, för glatta livet.
"Pissa då."
"kom igen skiit då"
" nu vänder vi. måste på toa"
Där går man och kniper( som hon den där Gympa-Susanne
från tv) och fnissar. För det ser riktigt löjligt ut.
Rusar hem och...ja, jag hann.
Inte nog med det. Jag hade feber oxå. Hela 38,9.
(jag vet...men jag måste få tycka synd om mig)

Äntligen bättre. Men man har fortfarande ingen matlust.
Men om jag ska orka gå till jobbet imorgon så måste jag äta.
Pizza..mmm..det vore grejer. Men nä!
Det blir lite soppa eller nåt.
Smakligt..bläh.

Inga kommentarer: