torsdag 19 juni 2008

50 av 50.....YES!!

Äntligen. Jag säger bara äntligen
Här har man tjatat i 1,5 år och nu....



ÄNTLIGEN SÅ HAR JAG FÅTT DET.







Eftelängtade truckkortet.
Nu får jag äntligen köra truck.
Som jag har tjatat. Men tillslut
så hittade jag rätt trådar....


Tack Lars!


Utbildningen började på måndag.
Teori första dagen. Där satt jag o
fyra grabbar som tända ljus(men jag
var nog ivrigast av alla) och lyssnade
på P-O.
På onsadg fick vi köra truckarna.
Jag hade publik!!!!
Några tog även bilder(tur var väl det).
Att jag njöt. Och hur roligt var det att
köra....?????
Skitkul!!!
Speciellt motviktare och skjutare.
Jag har hittat mitt kall....mohahaa.
Idag gjorde vi teoriprovet. Och jag
måste säga att det gick bra....skit bra.
Jag hade 50 av 50.
Hur nöjd var jag då????????
Jo jag gick och sjöng: 50 av 50 till Klippan så hon höll på att storkna. Alltså....
Man kan ju säga att min midsommarhelg har åtminstone börjat bra.
Nu längtar jag till jobbet så jag får träna på motviktarn och skjutarn.
Hmmmm....det kanske blir slagsmål om vem som ska köra. Catfight!

1 kommentar:

Anonym sa...

Roligt! Grattis!