söndag 24 augusti 2008

En sån dag...

...kan man verkligen säga. Vi skulle ha vart två på avdelningen idag.Just de...
jag och min kollega. Men redan på förmiddagen började telefonen ringa:
"Kassajour"
Jahapp...då vart man själv. Så höll det på hela dagen. Kollegan i kassa och jag
själv på avdelningen. Gissa om man vart irri-birri.
GRRRR!!

Sambon har vart till Vasa i helgen. Sista resan med såg-gänget. Jag fick ingen
hundvakt så vi blev kvar hemma. Jag, lill gumman och gubben har haft en mysig
helg. T.o.m lill gumman har vart riktigt snäll.
På fredag var vi till stan och shoppade.
"Jag ska till Stadium och kolla om dom fått in nya skor" tycktelill gumman. Sagt
och gjort. Dit gick vi och nog hittade hon skor alltid. Hon hann även fota personalen i action.


REKLAM!!!!!

Dessa skor köpte lill gumman

Tydligen för fina för att användas.









På kvällen kom kära nabon över. Vi lagade mat och drack lite vin. Mysigt värre.

Lill gumman och gubben har vart hos moffa när kärringen vart på jobbet. Full

rulle. Tror hela byns ungar var hos moffa och T på lördag. Gumman ville knappt

hem.

Nu är sambon hemma och gumman trotsig igen. SUCK!!!







Gissa vad.....



en gatlampa.







Sambon tvättade bilen..sååå fint...med regnbågen. kanske man ska bli fotograf.

Haha haaaa.....

Inga kommentarer: