tisdag 16 september 2008

Djupa funderingar.

Nu är hösten här. Mörkt, kallt och...skit trist!!!
Man försöker aktivera sig men hittar inte motivationen att göra
något. Helst skulle jag vilja åka till nån stuga låååångt borta...ute
i urskogen, ensam och bara....vara. Stanna borta i flera veckor.

Mina djupa funderingar kretsar kring....jobb. Kan ni tänka er...
JAG tänker på jobb...men vilken skräll. Det är inte IKEA jag
funderar över utan: Vad vill jag bli när jag blir stor????
Panik. Jag ÄR ju stor(lite för stor oxå).
Förra vecka fick vi nya scheman. Äntligen får jag börja köra truck.
JIPIII!!! Men varför är jag inte nöjd??? Måste säga att jag vet inte.
Just nu känns allt bara skit.
Kom just på att nyårslöftet har jag inte hållit. Jag hade ju tänkt göra
en massa roliga saker i år(inte för att året är slut). Men har inte
gjort så mycket som jag önskat. Visst har jag planerat men nästan
allt har gått åt skogen.

Nä, nu ska jag gå ut med hunden och fortsätta fundera...djupt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!Förstår vad du menar, känner likadant. När de nu gäller jobb så vet inte jag heller vad jag vill bli:/
Så du har tagit truck kort,vad skoj! Har också tidigare haft funderingar på och söka till lagret på Ikea, men fegade ur:P
//Veronica