lördag 8 november 2008

Fredagsnöje i Stockholm!

Blev hämtad av Katri och Julia från Arlanda. Var och handlade mat.
For till Katri, surrade , hämtade Laura. lagade mat....trodde klockan
var åtta på kvällen...men ack den var bara fyra!!
Efter maten blev det lite vin och när ungarna lagt sig blev det öl och
smirnoff ice och GUITAR HERO!
Suck ..............................................................KAN INTE!!!
Mina fingrar lyder inte... jag vill åt vänster men dom vill åt höger...
typ!!!
Spelelet..."him self"!!!!
Kolla in fingerspelet....mohahaaaa!!!!!
Experten spelar så det glöder!!!
Som tur var så fastnade inte jag på bild...eller jo jag fastnade men
kunde inte få "in" dom. Sååå ni får inte se mig action...alltså loosa.
Katri med sin truck.... nu kan hon köra när hon behagar.
Vi alla saknar hennne så mycket!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som du haft en skön weekend. Kika in nån dag.