tisdag 18 november 2008

Tillbaka blick.

Stockholm. Vad ska jag skriva? Hmmm...har inte orkat skriva tidigare för
väl hemma från Stockholm så fick jag med mig en liten, liten present.
Virus a la storstan. Ont i halsen(för hundrafemtielfte gången), feber, hosta
och till slut så försvann rösten oxå.
Jag hade en super trevlig helg i storstan på lördag. Vi for till Särholmen och
shoppade. Katri tyckte jag var en lätt "shoppare". Hade shoppat färdigt på
1.5 timme. Erkänner...jag är ingen shoppare. Fyy.
På lördagkväll for vi till Tumba och gjorde "stan" farlig. Vi tog busssen från
Salem till Tumba. I bussen hälsade Katri på alla som steg på. Nu skulle ha
sett deras miner. Jag skarattade så jag höll på att kissa på mig. MOHAHAA!

Väl i Tumba och pubben Tb´s eller TP´s eller T...nånting(kommer inte riktigt
ihåg vad stället hette) så traskade vi till baren(såklart) och beställde AVLOPPET!
"Vad sa du?"(tjejen kollade konstigt på mig)
"Avloppet!!!)
"Ööhh..vad är det för nåt"
Bröstade upp mig lite för jag hade ett nytt recept åt dom(inte för att jag smakat
på en själv).
3 cl baileys
3 cl Blå curaçao
Fyll upp med cola

Sagt och gjort..Avloppet fick vi. Den såg för jävlig ut. Skum, klimpar och äcklig
grön färg. Tjejerna i baren kollade konstigt på oss. Dom t.o.m smakade på
drinken.
Säger bara en sak. HUGA vad den var söt. Tungan fastnade i gommen, läpparna
klibbade ihop. Vi satt och fnissade hysteriskt åt drinken.


Yammi!



Eller...yäkh! Både och. Ibörjan var den ok men efter ett tag började den
växa i munnen och mätt blev man.
Efter ett tag fick vi mest troligt sockerchock för vi for upp på dansgolvet
och dansade heeela kvällen. En minnesvärd kväll. Tack vännen.



Shake it baby. Lets do it again. Puss.
Nästa gång kommer vi hela gänget.

Inga kommentarer: