söndag 23 november 2008

Underbara Kiruna!!!

OOOhhh....sååå skönt att komma upp till vintern och verkligheten.
Här kan jag slappna av. Jag känner mig hemma.
Snön vräker ner och det är ca -12. Helt jävla underbart. Saknat "mitt"
hem.
Vad gör man en lördagskväll i Kiruna?
Jo först tröttar vi ut barnen med motionscykeln....

Och när dom blir "omöjliga" och inte lyssnar på oss vuxna
så gör vi så här..

Vi låser in ungarna i buren. Där får dom sitta och tjuras i några...
timmar. När dom blir lite snällare så får dom en kompis.

När dom suttit där ett tag och tjuts så KANSKE dom får
komma ut...men bara kanske.

Visst är dom sööööta(i buren)!!

Sen efter buren är det sängen som gäller. Visst är vi underbara
föraldrar.MOHAHAAAA!!!!

När ungarna är i säng så skickar vi ut gubbarna med hundarna.
I call It GilrPower!!
The gilrs ruels!!
Mohahaaaa!!
Nu till allvaret. Idag var jag och syrran med ung...barnen till badis
(badhuset). Plaskade och simmade i några timmar. Sen for vi och
handlade. Vi åt en super gooood middag(tack Anders).
Imorgon har vi dagen full med aktiviteter. Det återkommer jag med
senare.
















Inga kommentarer: