fredag 12 december 2008

När ska eländet ta slut!!!??

På tisdag morgon packade vi ner lite grejer och for till stan.
Hade ju tänkt åka dit för att kurera mig, bli omhändetagen
och bli frisk. Vad händer?
Jo, natten mot onsdag sov jag inte många minuter....skit
less var jag. Lill gumman grina, gnällde och gnydde så gott
som heeela lååånga natten. På morgonen när vi, efter några
minuters sömn, steg upp var hon het som en kamin.
Gumman hade feber, 38.7 och världens hosta.
Japp, då börjar eländet igen.
När ska vi bli friska???
I natt hade lill gumman hela 40.1 i feber. Stackarn!
Jag var tvungen att be kära nabon att gå ut med hunden.
Vilken tur att man har så bra grannar. Tack!!

Sååå nu är jag mer än less. Jag ger upp. Kommer aldrig att
bli frisk. Imorgon ska jag fara till jobbet....det hjälper ju inte
att vara hemma!!

Inga kommentarer: