tisdag 16 december 2008

Äntligen nåt positivt!

Har jag blivit frisk...nähä ni...så lätt kommer jag inte undan men
jag har vart och jobbat iaf. Nu skiter jag i förkylningen och kör
på som vanligt!!

Idag jobbade jag mitt första pass på Varuutlämningen. Som jag
har fått tigga och be för att få dessa två pass(idag o imorgon).
Men tiggande(fast det sved) gav resultat. Jag ville ha dessa
pass så jag kan träna att köra skjutare(truck). Sååå äntligen
idag fick jag köra.
Största fasan var ju att Klippan och MrNice skulle reta mig och
göra mig nervös eller hitta på nåt annat bus. Men jag lyckades
inplantera ett virus i Klippan så hon blev sjuk och stannade
hemma idag. MOHAHAAA!!!
MrNice då...jodå han var en klippa. Gav mig en massa goda råd
och var t.o.m lite orolig över min hälsa.
Eftersom jag fortfarande hostar lungorna ur mig och har haft
feber(vilket jävla tjat) så är ju orken oxå i botten. När jag fyllde
på med grejer i hyllorna så hängde tungan ner till knäna, svetten
sprutade och jag hade blodsmak i munnen. Jag hatar att vara
så här orkeslös och hjälplös. Fyyyy.
Första dagen på Vu gick bra. Inga incidenter med trucken och
jag tror jag skötte mig bra...hmmm...tror iaf. Måste fråga mrNice
imorgon. Och tiden...den bara swischade iväg. Och det är väl
positivt.
Summa summarium: En riktigt trevlig dag på jobbet!!!

Inga kommentarer: