lördag 4 april 2009

Bortgjord som f-n!

Förra vecka ville jag bara döööööööö.....
Jag önskade att marken skulle öppna sig och sluka mig
med hull o hår!!!
Jag jobbade på Ts själv. Grabbarna på Vu slutade och
nästa gäng hade inte hunnit komma så jag fick vu
telefonen. Jippii...
Vu telefonen ringde. Kände igen nummret.
Hmmm...Herr Bus ringer och ska driva med mig.
Men jag veeet att det är han..Hahaaa.
Så jag svarar: MMMMM
-ja hej. jag kommer med band till er.
(Bombsäker på att det är HerrBus)
-Jo joooo....(och sen säger jag nåt hemskt)
-Öööööh..vad sa du?
-Du hörde...(säger hemska saken igen)
-Ööööhhhh...har jag ringt till IKEA. Har du P-O där?
Då, först då förstod jag att det inte var HerrBus utan
någon helt annan. Jag ville dööööööö!
Tyvärr så kan jag inte skriva vad jag sa. Det är helt
enkelt för pinsamt. Skäms så in i h-vete.
Jag var tvungen att gå och öppna dörren åt karln och
ta emot banden som han kom med.
Röd som en tomat försökte jag förklara åt karln att
jag trodde den var en kollega som drev med mig.
Han flinade rätt så bra åt mig. Den dagen hade han
nåt roligt att berätta vid matbordet.
Hoppas jag aldrig mer ser honom....i heeela mitt liv!!

Inga kommentarer: