tisdag 28 april 2009

Icke barnvänligt.

Då var hockey vm igång och jag envisas med att titta hockey.
Igår mötte Sverige Lettland....Go sverige gooooo. Bänkade
framför tv'n med höga förväntningar....om vinst såklart.
Matchen var riktigt bra. Det pendlade mellan hopp och
förtvivlan. Jag gapad och härjade....tjoade och buade, svor
och gormade. Som tur var så hadde gumman redan somnat.
Och som värst lät jag när en svensk blev tacklad så han blödde
från ansiktet och blev alldeles groggy. Och letten fick inte ens
en utvisning. Då var jag riktigt förbannad....GRRRRRRRRRR!!
Var på väg att åka ner till Schweiz och nita den där jä-la
idioten till domare. Inte blev det bättre av att sambn satt i
soffan och skrattade åt mig. GRRR!
När jag kollar hockey är jag inte barnvänlig. Inga barn i min
närhet för jag svär så in i bomben och det låter inte vackert.
Straffar blev det oxå efter förlängningen. Då var jag ett nervvrak.
Fyyyy. Åsså förlorade Sverige...suck.

Måste bara skryta att jag ska, mest troligt, åka till Stockholm
på utbildning via jobbet. Ska bli så kul men lite jobbigt oxå.
Åker på morgnen och komer hem på kvällen. Pust!
Men det ska bli såååå kul.

1 kommentar:

MorsanBaloo sa...

Jag hör ju att vi ska kolla på hockey ihop! Kari går nämligen ut när jag börjar gorma,coacha,klappa osv ;)
Kul med en Stockholmresa.