söndag 6 december 2009

Ett gott skratt förlänger...käften!

Gud så skönt det är när man känner att orken och glädjen börjar
komma tillbaka! Senaste tiden har jag haft riktigt roligt på jobbet.
Vi har skrattat så tårarna sprutat och kunderna kollar på oss med
stora ögon. Dom flesta tycker dock att det är trevligt med glada...
superglad personal!!
En kollega sa det så bra...Ett gott skratt förlänger käften!
Det gör det verkligen. Vissa dagar har jag skrattat så mycket att
jag haft ont i käkarna. Hur underbart är inte det?

Nu har jag bara en sak till som jag måste komma igång med.
Träning!! Jag har verkligen slappat...förutom vissa dagar när en
viss "Fiolina" har joinat mig. Då blir det mycket surr och längre
promenader. Nice!
Men hur i helsicke ska jag få fingrarna ur röven och börja träna
på riktigt. Då menar jag styrke...jag måste! Har så jäkla ont i mina
axlar och nacken. Men NU måste jag ta mig i kragen och börja
träna!

Hittade ett citat/ordspråk av Nalle Puh (A.A Milne):

Om man tänker efter en stund Kan det hända att man
kommer fram till ett mycket viktigt beslut!

Så sant, så sant!

1 kommentar:

MorsanBaloo sa...

Bra att du har roligt på jobbet! :) Vi andra som inte jobbar där får nöja oss åt att skratta åt en viss virrhjärnas plocka-med-mobilen knas. :)

Fina foton från Lappträsk!