söndag 27 december 2009

Vill bara....

...skriva här på min blogg att jag fortfarande är snusfri!!!
Eller?? Man kanske inte kan säga att jag är helt snusfri.
jag använder ju Onico och det är ju nästan snus...fast utan
nikotin och tobak. MEN efter nyår så är det slut med den
dåliga vanan oxå.
Nu har jag varit utan snus i 2.5 vecka och det känns.....
trott eller ej rätt bra nu! Månne hur det går för min
kära kollega J? Jag hoppas innerligt att det går lika bra:

Och sen ville jag skryta lite oxå....jag är ledig 8 dagar!!!!
Det ska bli såååå otroligt skönt med lite mini-semester.
Jag tror faktiskt jag behöver ladda batterierna.
Måste säga att trots att jag är trött så måste jag försöka
hitta på nåt under min ledighet. Jag är så rastlös. Ska nog
åka runt och hälsa på folk :)
Låter väl bra!

Inga kommentarer: