måndag 21 december 2009

Nikotin FRIIII!!

Äntligen har jag slutat snusa....eller jag ska väl fortfarande
säga att jag försöker. Har snart(på julafton) varit utan
snus i två veckor. Vissa dagar har det vart hur lätt som helst
andra....fan det går inte att beskriva känslan. Man har vart
helt tom i skallen, har inte hittat orden och en riktigt äcklig
surkatta har man vart.

Tänka sig att det behövdes en kollega och vadslagning för
att kasta dosan!! Tack Johan...min snart nikotin fria vän.
J har nämligen slutat röka och jag snusa. Måste bara säga
att jag är så otroligt stolt över oss!!
You go, boy!! Vi klarar det galant...nästan!

Ja mina vänner. Nu är det jul igen...jsses vad tiden går fort.
Kan inte riktigt förstå vart detta år tog vägen!! Iofs så säger
man väl så varje jul och nyår.

Men iallafall.

God Jul & Gott Nytt År!!

1 kommentar:

MorsanBaloo sa...

God Jul! :)

Så jäkla bra jobbat, det här med att sluta snusa. Glöm inte att belöna dig med jämna mellanrum.