onsdag 30 juli 2008

Tillbaka till vardagen

Suck...väldigt djup suck.
Första dagen på jobbet idag...roligt? INTE!!!
Jag förstår inte vart min semester tog vägen... är det
nån som har sett mina fyra veckor? Inte jag iaf.
Sjuk har man varit heeeela semestern och inte räcker
det med det. Nä. Eve hade vattkoppor när dom var här
och när dom for hem så blev lill gumman sjuk...japp...
vattkoppor.


















Prickig liten dam var hon.

Sen funderar man om det finns en tjuv...tidstjuv. För så
fort som fyra veckor gick...man börjar ju undra.
Okej nog om sjukdomar och elände. Jag har försökt göra
roliga saker oxå. Brännboll t.ex. Jodå vi gjorde ett tappert
försök att samla ihop ett gäng från IKEA. Av ca 200
anställde dök..hmmm..få se nu....4 upp! Japp endast 4 tappra
IKEA'nare. Jag, Klippan, fröken Ansvarig och Mr P. Jaha vart
höll alla andra hus? Och vart var killen med slagträna??????
En halvtimma väntade vi sen skickade vi ett "surt" sms till
grabbarna:Vi ger upp och far och grillar istället!!
Sagt och gjort:for till Räpilahti...och grabbarna kom med.
Vi hade hur mysigt som helst. Grillade lite kottletter (som
jag var tvungen att dela med en otroligt hungrig kollega)
som vi åt med pottisallad och annat gott. Yammi!



















Det ska vi göra fler gånger!!!

Systeryster med familj stannade i hela två veckor. Härligt.
Vi syns så sällan så det var riktigt roligt att dom blev kvar
så länge. När dom åkte hem blev det väldigt tyst och tomt.
T.o.m Gicka tyckte det blev tyst. Han tycker nog om Wilma
inners inne.
Här delas det systerligt och broderligt.
Såååå...egentligen så har semestern varit lyckad.
men den gick för fort. Alldeles för fort.
Näst gång ska jag sätt in lite sommar bilder!

Inga kommentarer: