tisdag 8 juli 2008

Vart tog sommarn vägen?

Inte för att jag är en soldyrkare eller värmedyrkare men
nog vill man ha det lite varmare än 11 grader.
Ja, där fick jag bita mig själv i arslet...för att jag klagade på
hettan förra veckan. Fyy mig!

Semestern då...Jodå...den går frammåt. Och såklart så har
man drabbats av alla dessa konstiga sjukdomar. Redan
första semesterdagen hade man ont i halsen. Inte för att
det hindrade mig från att bada eller några andra aktiviteter.
Så i förrgår. Host, host. Japp då fick man hosta också. Tror
ni det slutade där....nix pix läkerol. Ögoninflamation! Hur
roligt är det då. Inte alls. Har solbrillor och ser ut som en
wannabe...nu när vi inte har nån sol.
Jag lovar ska aldrig mer klaga på värmen....inte på bloggen iaf.

Vill ni höra nåt läskigt?
Äh, ni får höra det iaf. För nån dag sen goade vi med grannens
lilla Sven-Svea...ni kommer ihåg terroristen. Jo, vad hittade vi.
Ryser vi tanken.....en fästing. Att dom är äckliga. Och hårt sitter
dom. Jag som var mest äcklad fick "äran" att ta bort den. HUGA!
Så kolla era fyrfotade vänner lite då och då....man vet aldrig när
monstren anfaller.

Inga kommentarer: