måndag 30 mars 2009

Då var det dax igen!!

Här har man jublat att man vart frisk och kry i några veckor.
Det har vart härligt. Kände att orken började komma tillbaka.
Åsså var det då dax igen...feber i morse. Suck!
Var inte riktig på hugget igår. Var seg som fan på jobbet. Det
stod nog Error i pannan på mig...Terminal shut down.

Jag hade ju lovat lite snaskiga bilder från personalfesten...men
har inte fått tillåtelse att lägga ut dom. Sorry..for my eyes only.
He hee.
Det var en riktigt trevlig "liten" sammankomst. Jag hade tänkt
köra den kvällen, började jobba kl 05.00 dagen efter. Men
jag ångrade mig...(gör aldrig om det)!
Det var så trevligt på festen att det slank ner lite mer än jag
hade tänkt mig. Lite vin, öl, cider och några öl till. Jag
skrattade så mycket den kvällen att jag hade ont i magen dagen
efter. När jag väl tog mig hem till morsan så hade klockan hunnit
bli tjugo i 3. Då var frågan...sova eller inte sova?
Valde det senare. Så jag duschade, gjorde mig klar och satte
mig i soffan och....somnade!!
Vaknade med ett ryck....VAD FAN E KLOCKAN!?
Skit jag hade försovit mig....Snabbare än en oljad blixt var jag
ut ur lägenheten och på väg till jobbet. 25 över 5 var jag där:
Gissa hur dom skrattade åt mig.
Inte roligt. Jag gör aldrig om det!

2 kommentarer:

MorsanBaloo sa...

Du är ju galen! ;)
Och vad då, du kan ju maskera fotona lite, klart vi vill se. :)

Anonym sa...

:)) Håller med M.baloo
//Veronica