onsdag 18 mars 2009

Våren är här!!!!

Vilket väder!
Helt underbart!
Tror ni jag hade lust att åka till jobbet? Neheeeej.
Under morgonpromenaden med hunden fick jag
helt plötsligt jätte ont i halsen och sen ont i bröstet
och ont i benet och ont i lilltån....hahaaaa....solen
värmde sååå skönt. Inte ville jag sätta mig i min
nylagade bil och köra till jobbet. Men frisk som man
är så var man ju illa tvungen.
Nåja väl på jobbet så jobbade jag som ett svin...
riktigt skönt!

Förra veckan for hela familjen till Kalix. Vi skulle
hälsa på Gudmor. Allt gick bra tills vi kom till
Kalix och Coop(tror jag det var). Jag skulle köpa
hårfärg. Helt plötsligt började Lill gummans öga
klia. Tillbaka till bilen kollade vi lite närmare.
Ögat hade svullnat och under ögat hade hon fullt
med nässelutslag. Så det vara bara att åka till
vårdcentralen. Hon hade fått nån konstig allergisk
reaktion mot....nåt. Så vi fick ögondroppar åt henne.
Hmmm...
Det här med Kalix och mig...det går bara inte.
Kalix+Sussi= otur
Nåja...till Gudmor hann vi en sväng iaf.

Förra helgen var systeryster med familjen på
visit. Lill gumman var eld och lågor när dom kom.
Hon har ju längtat efter kusin-vitamin så länge.
Det är alltid lika roligt när dom kommer. Tror att
Gretzky oxå tycker det är roligt när Wilma kommer
och terroriserar honom. Hon fick t.o.m gubben att
busa. Härligt att se. Han brukar inte busa med
andra hundar.
På söndagen var vi till farfar som fyllde 91 år. En
riktig stålfarbror är han. Fortfarande pigg och
allert.
Att det blev tomt och tyst när dom åkte hem.
Nu måste ni flytta hit!!!

Inga kommentarer: