fredag 6 mars 2009

Ledig!!!

Pust!
Sju helger i rad..är man girig så är man.
Men förra helgen slet jag som ett djur.
Var helt slut...och tisdag, onsdag samma
sak...som ett djur.
Och nu....leeeedig i hela 7 dar...fy faaaan
så skönt.
Gissa om jag retade mina kära kollegor.
Nähäää då...MrNice och JoS hotade med
att hissa upp mig på 40 nivå...rätt så högt
upp. Mira lovar iaf att kasta upp några öl
åt mig, så jag inte skulle svälta ihjäl. Visst
har jag underbara kollegor. Det är dom
som gör jobbet roligt.
Hmmmm...saknar vissa redan!!!

Imorgon ska jag och lill gumman åka skidor,
om det är väder...och väder har vi säkert..
men jag menar bra väder. Sen ska vi till
moffa och Terttu och testa deras backe.
Men andra ord ska vi vara ute heeela dan.

Oturen då...njaaa. Har inte vunnit 10 miljoner
än iaf....kankse nån vacker dag!!!

Inga kommentarer: