lördag 7 mars 2009

Härligt med ledighet!!


Sååå...skönt att vara ledig. Det behövdes.
Har haft lite dåligt samvete pga allt jobbande.
Lill gumman har man ju knappt hunnit umgås
med...men nu, nu har vi hittat på en massa.
Igår var vi ute och åke pulka i flera timmar.
Riktigt trevligt hade vi.

Idag kom Klippan från stan. Vi åkte till mitt
smultronställe...Räpilahti. Gjorde upp eld, åkte
pulka med gumman, fikade....kvalitetstid!
Man blev ju snöbadad oxå...tre mot en..fusk!
Lill gumman och Klippan jagade mig med
snöbollar och då blir man nerdragen av hunden.
Där ligger man i snön...hunden drar i byxbenet,
lill gumman och Klippan täcker mig med snö...
busigt värre!
Sen kom La Kam och co dit med skoter..vill
oxå ha en skoter!!
Ungarna var lite frusna så vi hade snökrig
och snöbrottning. Alla såg ut som snögubbar..
men roligt hade vi. Älskar att vara barnslig!!!
Vi var ute i flera timmar...det ska vi göra fler
gånger.



Eld vakten...her self.

Lill gumman spexar lite...gullungen. Hon älskar att vara ute!

Lite snöbrottning mitt i skogen...man blir riktigt svettig!

Jag vill oxå haaaaa...en skoter!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad mysigt ni verkade ha det. Kanske vi kan göra nåt liknande när vi kommer, om vi hinner. Kram