tisdag 28 juli 2009

Kan inte sova!!!

Vad ska man göra när man inte kan sova?
Håller på att bli tokig. Har så mycket som
snurrar runt i det tomma intett...alltså
skallen. När det blir tyst i huset och alla
andra sover så sitter jag här och är.......
trött. Jaha...då är det väl bara att gå och
lägga sig, tänker ni. Om det vore så enkelt
hade jag lagt mig för länge sen.
Men men...när jag går upp och lägger mig
i min underbara säng så...Boiiing. Ögonen
blir stora som pingisbollar(omöjligt att
blunda). Knaaak brak knirr knarr. Hjärnan
börjar "arbeta"(ensamma cellen far runt).
Dunk dunk. Det kanns som om hjärtat
ska hoppas ur bröstet(en elefant använder
mitt hjärta som studsmatta).
Tror ni jag kan sova...neheeeej.
Kan jag ha ångest...eller panikattacker?
eller håller jag på at bli tokig...öööhhh mer
än vanligt??
Nä nu ska jag tejpa ögonlocken, klistra fast
cellen och strypa elefanten...för jag måste
få sova!!!

Inga kommentarer: