lördag 8 augusti 2009

Sommar, sommar, sooommaaar!

Jag kunde aldrig tro att jag skulle bli en strandråtta. Men hör och
häpna...det har jag!!! Så gott som varje dag har jag och gumman
packat vår lilla väska och åkt till stranden. Och det har gett
resultat....gumman har lärt sig simma!!!(och vi har blivit bruna
på köpet) Trevligt sällskap har vi oxå haft.

Nästa vecka börjar allvaret igen. På tisdag ska jag till blåa huset
och knega. Har man nån lust? Nae inte ett dugg. Fyyyy! Men
det ska bli roligt att träffa alla härliga arbetskollegor igen.

Ikväll hade jag tänkt gå på Pubkvällen...men men vi får väl se om
det blir nåt av det. Gumman har haft feber. Mår hon bättre på
ett tag kanske jag går en sväng men har hon feber så stannar jag
nog hemma. Vi får väl se... Är ju lite sugen att träffa lite folk.
Jag har ju blivit så tråkig att t.o.m igelkottarna kalasar mer än
jag.
Nä nu ska jag dricka ur min iskalla öl och fortsätta njuta av denna
underbara sommar!!

Inga kommentarer: