torsdag 8 januari 2009

Bubblan sprack...

Nyårslöftet sprack innan jag ens hann blinka. Solstrålen på jobbet
hade rätt:
"Du ska inte lova sånt du inte kan hålla"
Suck! Jag tjuvstartade lite före nyår och var hur glad som helst
på jobbet och hemma. Jag levde i en glädjebubbla!!
Och nu har den spruckit...buhuuu....
Tre nätter med dålig sömn, planer som inte blir av(igen!), datorn
gör inte som jag vill. Nä-ä vet ni vad. Jag ger upp helt enkelt...inte.
Nä då. Nya tag nästa vecka.

Idag var jag och kära nabon ute och åkte skridskor med barnen.
jag hann bara få på mig skridskorna så frös jag om fötterna. Lill
gumman åkte som bara den. Hon var hur duktig som helt. Stolt
mor!!
Jaha...vad ska man hitta på i helgen då? Jag som bytte helg så
jag kunde gå på vår lilla fest(som inte blir av). Ska jag stanna
hemma och bara slappa eller ska jag hitta på nåt roligt?
Med Klippan kommer jag inte att hitta på nåt(sorry, för det
blir ändå inget av planerna). Hmmm får fundera några dar.

Lagade Västerbottenslax idag. Yammi! Öppnade en vinflaska
för det skulle vara vin i såsen. Vad göra med resten? Jo, dricka
upp det så klart. Så nu sitter jag här en torsdagkväll och dricker
lite vin....såååå gott.

Inga kommentarer: