tisdag 27 januari 2009

En sån dag...

Fyyy..en sån dag!
Lill gumman var på dåligt humör i morse...
jag var på dåligt humör...det riktigt blixtrade och
dundrade på morgonen. Tyvärr så gick det alldrig
över. Bråk hela vägen till förskolan. Lugnade ner
mig lite när jag var på promenad med hunden. När
jag sen hämtade gumman...så fortsatte bråket. Båda
var på sitt sämsta humör. Surt!
På kvällen var vå och åkte skridskor. Riktigt skönt
med frisk luft och motion. Just när vi var på väg hem
kom familjen "Fia"...tror ni jag gumman ville gå hem.
Nä nä...så vi blev kvart en stund till.
Läggdax då...oj, oj, oj...blixtar och dunder...igen!!!!!!!
Skrik, gap...yääääh...buhuuu...SUCK!
En sån dag...en dag man funderar allvarligt på att
åka till mörkaste Afrika!!
Som tur är har lugnet lagt sig i huset...äntligen.
men jag är fortfarande på dåligt humör. GRRRR!
Hoppas det går över till imorgon!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kenneth åker kanske till Afrika,vi kan ju följa med.Jag kan ju ev fortsätta mitt löptränande med massajerna ;)

Sussi sa...

när ska vi packa...idag?? Nu direkt??

Anonym sa...

mohahah.. ni och eran Afrika!
//V

Anonym sa...

Jag skulle nog spy tarmarna ur mig innan båten knappt lämnat hamn=)