lördag 10 januari 2009

Dåligt samvete!

Jo ni läste rätt. Jag har dåligt samvete. Så då har jag
ett samvete.
Blev så jädrans besviken på att vi, jag och Klippan,
alltid har sån otur. Våra planer blir aldrig av. Först
så var det brännbollen...inte, sen bowlingen...inte,
firmafest...inte, bowling igen...inte, plus en massa
andra grejer som inte blivit av och nu vår lilla fest
med logistik. Var liiiite grinig igår...just på vår otur.
Och inte blir det bättre av att jag blir hånad av min
"kära" sambo hela tiden.
"Nu hade du suttit i stan och haft trevligt"
"Ska ni planera ny fest....som inte blir av.HA HAA"
Så fortsätter det. Suck
Men jag har kommit på en idé!
Vi inplanterar vår idéer i nån annan som får planera
allt åt oss. Sen är det bara att slå klackarna i taket.
Smart va(om nu Klippan fortfarande vill)!

Idag har vi vart friskusar igen. Hela familjen har
vart och åkt skrillor. Fröken Ansvarig var oxå och
åkte. Det var ganska mycket folk i rinken. KUL!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ni planerar för mycket!

Köp några flaskor vodka, lite apelsinjuice och sen har ni party.

Mer planering hövs inte... ;)

Anonym sa...

Håller med iZac:)
//Veronica

Sussi sa...

man måste planera annars blir vi kanske bara två.