fredag 30 januari 2009

blod, svett o tårar

Idag på jobbet fick jag nästan blodsmak i munnen.
Svetten lackade och musklerna(dom små) värkte.
Jag har sprungit upp o ner för en stege, hjälpt
några elaka kunder(förlåt...men sant..snyft!) och
sista timmen drog jag en massa tompallar och
lyfte en massa tunga paket...PUST!!!
Efter jobbet gick jag på hockey. Frågade allas
vår MrSolbränd om jag fick sitta brevid honom.
"Absolut inte. Jag sitter inte med nån som håller
på Kiruna"
"Men men...vill inte sitta ensam"
"Om du tar på dig en Asplöven tröja så..."
"Aldrig..sitter ensam"
Såååå...efter jobbet for jag själv på hockey. Försökte
muta MrNice. Om han kom med och höll på Kiruna
skulle jag ge honom 1000kr...hahahaaa! Tror ni han
kom med...neheeej!!!
Som tur var så var Roffe där så jag hade sällskap.
Jag har undrat varför jag inte går på hockey oftare.
Nu vet jag!!!
För det första kan jag inte sitta still, för det andra
kan jag inte vara tyst och för det tredje...mitt hjärta
orkar inte.
Hur gick det i hockeyn då? Jooooo....käpprätt åt det
berömda h-vetet!!!! FY F-N vad jag var sur.
Men nästa gång(om hjärtat orkar) så tar vi dom där
råttorna!!

Go Kiruna GO!!

1 kommentar:

Anonym sa...

*fniss*