onsdag 21 januari 2009

Äntligen ledig..

Veckans extrapass gick som fort som fan.
Började först 12(skönt med lite sovmorgon).
Jobbade till halv åtta, ett lugnt pass på TS.
Grabbarna grus på Vu hade inte så många
plock. Det har vart sååå jädrans lugnt...
kunderna tar det lugnt med shoppande för
tillfället. Nu hinner vi "rusta" upp varuhuset
inför kommande anstormning...;)

I morgon är man ledig. Skönt med lite vila innan
morgonpassen. Fre, lör sön börjar man 5...gäsp!
Men trots att jag måste stiga upp innan tuppen
släppt en fjärt så gillar jag dom passen.

Nu sitter jag här, vid datorn och dricker en cider.
Och slappnar av...nice!
På tal om nåt helt annat. Jag har hittat min nästa
hund. Min drömras...Saarloos Wolfhound!!
En korsning mellan schäfer och varg. Sååå jävla
fin:

VILL HAAAAAAA!!!!!!!

URSNYGG....!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fin??! Jag tyckte mest den såg otäck ut. Men då är jag ju också en riktig mespropp när det gäller hundar.
:)

Anonym sa...

Huja.. de lät som en hemsk korsning! Ser otäck ut! Måste erkänna att jag alltid varit rädd för schäfrar,sen ännu om de är en korsning med varg...ja då sku man vara ännu mera skrajsen!
/veronica