tisdag 11 augusti 2009

Slut på semestern...

...och nu börjar slitet igen.
Efter 4 veckor av full njutning av både mat och drycker har jag
nu börjat mitt "nya" liv....jaaa...igen!! Igår var jag på en längre
promenad. Idag fick jag sällskap av Lakamilla på en låååång
promenad. Härligt väder, inte för varmt och inte för kallt,
precis lagom. Jag har även dragit ner på godisätandet och
annat frosseri. Snart....ska jag göra ett försök att sluta snusa
oxå. Det blir nog svårt men jag ska göra ett försök.
En vacker dag ska jag ta på mig träningskläder och fara till
gymmet. Ni läste rätt. Jag ska börja styrketräna...Pust!!!!
Kära Nabon har lovat att göra ett program åt mig så jag
kommer igång med träningen. Måste erkänna att jag inte
är den typen som "gymmar" men jag måste. Mina axlar och
nacken och ryggen och...ja-a hela kroppen håller på att rasa
samman.
De ni...nytt liv!

Första dagen på jobbet flöt på rätt bra. Det var rätt bra med
folk...tror jag iaf. Märkte att jag verkligen tagit semester från
jobbet(skönt). Jag hade glömt bort en massa saker(eller förtränkt).
Hade t.o.m glömt mitt inlogg. Voj, voj!
Dagen började bra. Jag, Klippan och Luce gick in på kajen och
sjöng åt Dalle som fyllde år idag. Han fick en cigarr av oss, plus
att han blev lite generad...hehe! Tror han saknat våra hyss:)
Nu ska jag hoppa i duschen. Och sen ska jag njuta av nya livet;)

1 kommentar:

Anonym sa...

De är många som ska börja ett nytt liv efter semestern:)
Inklusive jag...
//Veronica