söndag 23 augusti 2009

Tillbaka till vardagen.

Imorgon börjar ungarna skolan. Vilket innebär att min "lilla" gumma
börjar 6 årsgruppen. WOOOAAAA!!! 6 år...Jisses Amalia....Tiden går
alldeles för fort. Min LILLA gumma är 6 bast!! Ojne vojne....och själv
blir man bara yngre...NOOOT!
Vart var jag...jo just de...gumman börjar "skolan" imorgon. Ganska
skönt faktiskt. Då får man bättre rutiner. Man kommer i säng i tid
och inte i otid som hela sommarn. Själv har man ju redan jobbat
några veckor vilket känns...jaaa-a...så där. Man ska väl vara glad
att man har ett jobb.

I helgen var vi, jag och Anncha, till Nalle på "avskedsfest". Jag var
chaufför åt...mig själv. Tråkigt när Nalle slutar...en av dom gladaste
på jobbet. Får väl försöka axla den manteln...nooot. Nå, festen var
trevlig....förutom att jag stank som en ölfabrik. Det var en viss som
spillde nästan en hel öl på mig. Grrrr! Hade jag blivit stoppad av
polisen på hemvägen så hade jag fått blåsa...direkt!!
Nä snart ut med hunden och sen nanna kudden!!!

Inga kommentarer: