torsdag 13 augusti 2009

Swedish Hurtigbulle!!

Fy fan vad stolt jag är...över mig själv!! Har vart och promenerat
vart enda dag denna vecka. Weeeooow! Vädret har inte vart nåt
hinder. Igår var jag och Lakamilla ute i duggregnet och traskade.
Hurtigbullar som vi är!!!
Skönt att man kommit igång efter allt slappande. Bara man inte
tappar gnistan och faller tillbaka i semestergropen.

Snart är det helg, efter första arbetsveckan och....jag vet inte vad
jag ska göra! Jag är sååååå rastlös. Det spritter i benen, armarna,
ja-a i hela kroppen. Vill ha nåt att göra. NU! Vad ska man hitta på?
Tänkte faktiskt ta ett sista dopp i helgen...tror jag. Funderar om
jag ska åka till Lappträsk och bli uppäten av mygg och knott. Eller
om jag ska stanna hemma och.....bara vara. Eller...eller...hmmmm
GAAAAH. Vad ska jag göra? Tips...nån?
På måndag kommer systeryster och Eve. Linn längtar och jag oxå.
Ska bli kul att träffa dom igen.
Nä nu måste man snart i säng...ska upp innan grisen i stian fiser.
Hoppas jag kan sova....gaaah. Spritter i kroppen!!!

Inga kommentarer: