onsdag 10 oktober 2007

Blixtrar och dunder!!!!!!!

Idag var jag på uruselt humör på morgonen.
Fick tjata på gumman, leta efter kläder och hunden skällde(hann t.o.m skicka ett ilsket meddelande åt sambon). Tillslut small det!
Blixtrar och dunder.
Skrek rakt ut att badå skulle vara tysta. Hjälpte det? Jo, typ 2 sekunder. Sen blev det cirkus igen. Ungen skrek, hunden skällde och jag gormade. GRRRR, vilken morgon.
I bilen, på väg till jobbet, så kom jag på varför jag var på så dåligt humör(tror jag iaf). Jag glömde snuset på jobbet igår kväll och glömde köpa nytt i stan. Så jag var utan snus hela kvällen och morgonen.
När jag väl fick min första prilla för dagen, kom lugnet. Pulsen gick ner, usla humöret var som bort blåst. Skönt.
Jag som alltid sagt:"JAG kan minsann sluta när jag vill"
Jo tjena!
Kanske jag kan, men vem står ut men en sur, gammal kärring som skriker åt allt och alla. Inte ens jag skulle orka med mig. Alltså kommer jag ALDRIG sluta snusa. Så det så!
Nästa gång jag känner att jag börjar bli på dåligt humör får jag väl göra som Nalle Puh:
För att verka avspänd och helt tillfreds kan man gnola tiddeli-pom några gånger på ett vad-ska-vi-göra-nu-då-sätt.
Tiddeli-Pom!!!


Inga kommentarer: