onsdag 17 oktober 2007

Sussi Zombie

Så här känner jag mig...och ser ut därefter oxå!
Nya schemat började gälla på måndag. Har börjat klockan 6. Vilket innebär att jag har stigit upp tjugo över fyra. GÄSP!
Måndagen gick bra. Var helt "prillig" hela dagen. Jag gick runt och trallade på "Det var en kyckling som hette Gullefjun....trala la laa" och Bamse. Dagen gick så fort. Var helt lyrisk i bilen. Hade ju hela dagen på mig att....inte göra ett skit!
På tisdag var jag lite segare men den gick fort den dagen oxå.
IDAG...oj oj oj...zzzzzzzzzzz.
Har inte vaknat på hela dagen. Allt har gått fel. Hittade inte grejer, snavade på en pallbjörn, höll på att tappa tallriken på lunchen, spillde nästan ut kaffet. FYYYY, säger jag bara. Tur att jag hade trevligt sällskap på lunchrasten. Vi skrattade så gott (att grabbarna är roliga).
Trots denna trötthet så jobbar jag mer än gärna från morgonen. Man hinner umgås med familjen och vännerna. När jag jobbar kväll, kommer jag hem strax föra åtta. Inte roligt.
Och NU..
ska Sussi Zombie hoppa i säng o nanna kudden.
Sweat dreams to me! Puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

*gulp* Tjugo över fyra??!
När slutar du en sån dag då du börjar 6?

Sussi sa...

Jag slutar allt mellan 14 och 16. Skönt att komma hem tidigare.