tisdag 2 oktober 2007

Mörkaste mörker




Fyyyy f-n vilken dag. Allt känns hopplöst. Månne om jag har fått en släng av "höstdepp" eller om det är förkylning på gång eller hormoner som spökar.
Redan på morgonen var jag sur eller egentligen var jag inte sur utan deprimerad. Inte blev det bättre när jag kom till jobbet. Som tur är, har jag underbara arbetskamrater. Dom är så förstående.
Jag orkade bara inte vara trevlig idag så jag gick till snickeriet och målade lite HOL.
Där stod jag i min ensamhet(gud,så skönt)och försökte lösa världens alla problem. Men lik förbannat var dom kvar när jag målat färdigt!
Det fanns några ljusglimtar ....10 november blir det PARTY!!!(suck) Och Hans var glad som en lärka. Så det smittade av sig lite. Och gumman....lika trotsig som alltid.(puss)


En ny dag imorgon...eller får jag kanske åka till mörkaste Afrika?????


Eller som Nalle Puh säger:


Hur underbart det skulle vara att ha en Riktig Hjärna, som kunde tala om saker och ting för en.

Kram kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ringer när jag är redo att resa iväg,klart du ska med!

Sussi sa...

Tur att jag har en sån go' granne. kram