söndag 28 oktober 2007

Bara söndag.

Jaha, snart är helgen slut...och ledigheten. På måndag ska man upp strax efter fyra igen. GÄÄÄÄSSSP! Är redan helt slut.
Idag var jag och gumman ut på skogspromenad. Trots att det blåste och var lite disigt så var det rätt så skönt. Lilla gubben fick springa av sig. Och sprang gjorde han. På väg tillbaka till bilen mötte vi en hund och dess matte. Hjälp...såg ju att det var en hanne.
STANNA!!!!! Vrålade jag och....gubben stannade. Jag blev skit glad men glädjen varade inte länge för den andra hunden stannade INTE! Suck. Min lilla gubbe gillar ju inte spralliga, fjantiga, unghundar(jovars, tikar går ju bra men det e ju kärlek). Sååå...grrr. morrr, nafs och ännu mera MORR! Det var bara att rusa dit och ta bort busen(min hund alltså). Inte för att det blev allvarligt men onödigt. Den andra ville ju busa. Vi surrade med matte och vovven ett tag. Då var allt frid och fröjd.

Hur kan man vara så orkeslös att man inte ans orkar sitta vid datorn. Har knappt "öppnat burken" dom senaste dagarna. Det kanske går över snart.
Nu funderar vi på att åka till stan och IKEA men ver inte om jag...just de..ORKAR! Ska ju dit imorgon, klockan 06.00. Pust!!!!
Nu ska jag in på FB´n och kika lite. CIAO!

Inga kommentarer: