lördag 17 november 2007

Endast tomtar är vakna!

Jag, gumman och Gretzky for till Kiruna på torsadg. Vaknade före sju. Åt frukost, packade bilen och kom i väg vid nio. Fick rätt...hade bara kört i ca 10 min så frågar dottern:
"Är det länge kvar"
"JOOO, fyra timmar!!!"
Hann bara till Sangis, kom nästa fråga:
"Är vi snart framme?"
"Näää..fyra timmar kvar!"
Gulp....hur ska jag orka hela vägen...snö, frågor och snörök. Vid Överkalix somnade gumman. PUST! Hon sov i typ en halvtimme. Det första hon sa:"Är det länge kvar?"
Måste bara säga att resa ändå gick jätte bra.
Väl framme var båda kusinerna lika glada
Och vinter var det. Underbart....jag älsakar vinter!
Fredagen sov jag halva dagen(nästan). Vid halv 1 gick vi och mötte Eve vid skolan. Hur mysigt som helst. Sen var vi bará hemma och myste. Spelade Eyetoy...blev svettig som f-n(måste köpa).
På kvällen satt vi o surrade och drack lite vin. Alla blev trötta....




.Alla andra sover utom tomtarna som är vakna. OCH tomtar menar jag mig och syrran för vi sitter och surrar en massa skit och lyssnar på Noice! Snacka om nostalgi.




En helt UNDERBAR kväll!!! Osmikade och ofriserade men sååå glada. Jag o syrran (och hundarna höll igång halva natten). Najs!!!!
Kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

jo jo...lite vin!! den var bra....